Predstavlja osnovni upravljački standard koji je primenljiv u svim tipovima organizacija, bez obzira kojom delatnošću se bave (uslužne delatnosti, proizvodnja, trgovina, …) i koje su veličine. Standard je zasnovan na osam menadžment principa koji su osnova za uspešno poslovanje i upravo je i nastao kao rezultat „Dobre menadžment prakse“ najuspešnijih kompanija.
Praksa je pokazala da je ISO 9001 najbolje uvesti kao prvi, tj. kao osnovni menadžment sistem, na koji se relativno lako nadograđuju ostali sistemi (ISO 14001, BS OHSAS 18001, HACCP i dr.).
Više od milion sertifikovanih kompanija u svetu koristi ISO 9001 standard kao sredstvo za upravljanje organizacijom i za stalno poboljšanje poslovanja. Standard sadrži međunarodno primenljive zahteve za sisteme menadžmenta kvalitetom u kojima se realizuju proizvodi ili pružaju usluge.
Sistem menadžmenta kvalitetom kompanije efikasno funkcioniše kada su definisani jasni korporativni ciljevi. Postizanje ovih ciljeva treba da se ogleda u merljivim rezultatima – na osnovu ključnih indikatora koji proizilaze iz efikasnih i transparentnih procesa. Najbolji dokaz sposobnosti organizacije je stalno poboljšanje rezultata.
Osam principa menadžmenta pružaju putokaz za upravljanje organizacijom na fokusiran i sistematičan način i za obezbeđenje stalnih poboljšanja. Prvi od osam principa menadžmenta kvalitetom zahteva doslednu usmerenost ka klijentu – što je i najvažnija stvar za poslovni uspeh.
Broj klijenata i saradnika firme koji su pozitivno ocenili naš način rada i kvalitet naših usluga:
725
697